Teknologiak bizitza errazten digu, egia da. Baina, era berean, etengabe
eguneratzera eta azken nobedadeak eguneratzera behartzen gaitu. Hori
bereziki enpresentzat da; izan ere, garai berrietara egokitu behar dugu, eta,
aldi berean, sortzen diren mehatxuetatik babestu.
Enpresa bat digitalizatzeko, eraldaketa behar bezala inplementatzeko plan
bat behar da. Ez da egun batetik bestera egin daitekeen zerbait. Lehenik eta
behin, gure gabeziez jabetu behar dugu, eta egin beharreko urratsak jasoko
dituen ibilbide-orri bat prestatu.
Horrela, nire negozioaren indarguneak eta ahulguneak aztertu behar ditugu,
dauzkagun baliabide teknologikoak eta horien erabilera- edo
aprobetxamendu-maila barne. Hortik aurrera, beharrak eta egon daitezkeen
hobekuntzak ikertuko ditugu, horiek betetzeko. Sustatu behar ditugun
alderdiak argi ditugunean, helburuak zehaztu, aurrekontu bat egin eta egin
beharreko inbertsioa zenbatetsi ahal izango dugu.
Nire helburua da nirekin lan egiten duten enpresen behar guzti-guztiak asetzea eta beren negozioak berriro diseinatzeko espazio propio eta bereizgarri bat sortzea. Digitalizazioaren aldeko apustu honekin, abantaila handiagoak lortuko ditut enpresentzat.
Nola jakin dezaket nire negozioa digitalizatuta dagoen?
Nire negozioa digitalizatuta ote dagoen aztertzen hasi baino lehen, galdera batzuk egingo dizkizuet, agian horren inguruan hausnartzeko.
- Informazioa hodeian gordetzen duzu?
- Paperezko fakturak zure aholkulariari eramaten dizkiozu?
- Excel baten bidez jaulkitzen dituzu fakturak?
- Fakturazio-programa bat erabiltzen duzu?
- Nola komunikatzen zara zure bezeroekin?
- Sare sozialetan presente zaude?
- Googleren bilaketen lehen emaitzen artean ateratzen al da zure enpresa?
Galdera batzuk ezagunak egiten bazaizkizu, orduan erantzuna argia da: zure enpresa ez dago egunean digitalizazioari dagokionez.

Jarri harremanetan hasteko
Urratsez urrats joango gara, zure negozioa digitalizatu behar duzun ikusteko eta zure beharretara egokitzen diren tresna digitalak bilatzeko.
Nire negozioak mundu digitalera eraldatu behar duen seinaleak
Telefonoz edo posta elektronikoz komunikatzen naiz bezeroekin
Telefonoa da zuzeneko harreman-metodo nagusia, baina, beste batzuk sortu ahala, jendeak nahiago du hain inbaditzaileak ez diren bitartekoak erabiltzea. Azken finean, mezu bati edozein unetan erantzun diezaiokegu, baina telefono-dei batek egiten ari garena alde batera uztea eragiten du.
Metodo tradizionalago horiekin batera, garrantzitsua da gure bezeroei edo erabiltzaileei eskuragarriagoak eta erosoagoak diren beste batzuk eskaintzea. Txat bat, harremanetarako formulario bat, WhatsApp, Telegram, sare sozialen bidezko mezuak, etab. Zenbat eta errazago jarri gauzak gure bezeroei, orduan eta hobeto.
Nire web orriak ez du bisita gehiegi jasotzen edo are gehiago, ez dut web orririk
Gaur egun, enpresa baten webgunea denda bat baino askoz gehiago da. Asmo adierazpen bat da, erakusleiho bat, nire negozioaren aurkezpen txartel bat.
Bezero bihurtzea nahi dugun erabiltzaileak ez badira gure webguneraino iristen, badago huts egiten duen zerbait. Zer egin dezakegu arazo hori konpontzeko? Kalitateko testuak idaztea, SEO bilatzaileetan dugun posizionamendua aztertzea, artikulu interesgarriak, eduki interaktiboak eta abar eskaintzea.
Kontuak arkatzez eta paperez eramaten ditut
Oraindik kontabilitatea eskura daramazunean eta fakturak kalkulagailuarekin egiten dituzunean, Excel orri bat bezalako zerbaitek bizitza alda diezazuke. Alde horretatik, ez da dirurik gastatu behar fakturazio-programa bat lortzeko, iskanbilak eta eskuzko akatsak saihesteko.
Sare sozialak ez dituzu aintzat hartzen
Agian ez duzu zure bizitza pertsonala sare sozialetan argitaratu nahi, baina, negozio bat baduzu, garrantzitsua da sare sozialek eskaintzen diguten aukera aprobetxatzea gure negozioak ikusarazteko. Instagram, Facebook, Twitter edo Youtube oinarrizkoenetako batzuk dira, baina asko indartsu zapaltzen ari dira.
Ez da beharrezkoa guztietan egotea, baina, gauden horietan, etengabeak izan behar dugu, eduki interesgarriak eskaini behar ditugu gure bezeroentzat, eta mezuak azkar erantzun behar ditugu, bai publikoak, bai pribatuak.
Ez dut zibersegurtasunean inbertitzen
Teknologiak eboluzionatzen duen aldi berean, pirata informatikoen teknikak ere eboluzionatzen ari dira.
Autonomoek eta enpresa txikiek beren gain hartzen duten arriskua handitzen ari da pirata horiek beren negozioetan sartzeari dagokionez; beraz, oso garrantzitsua da zibersegurtasunean inbertitzea maila profesionalean zein pertsonalean.
Ondorioz, honako hau
Gure negozioa teknologia berriekin eguneratuta egotea nahi badugu, etekinak aprobetxatu gure enpresari balio erantsi handiagoa emateko, zerbitzu hobea eskaini aldi berean gastuak minimizatuz. Prozesu horri erantzuteko, zure negozioa digitalizatu behar da.

Jarri harremanetan hasteko
Urratsez urrats joango gara, zure negozioa digitalizatu behar duzun ikusteko eta zure beharretara egokitzen diren tresna digitalak bilatzeko.